III Ogólnopolski Festiwal Polskiej Animacji O!pla

Zapraszamy na pokaz filmowych animacji dla dzieci połączonych z konkursem na najlepszy film. Prosimy o rezerwacje miejsc i ustalenie godziny projekcji pod nr...

BWA w Kielcach

Rozpoczęcie: 13 kwietnia 2015, g. 10:00
Zakończenie: 17 kwietnia 2015
O!PLA 2015_PLAKAT OFICJALNY
O!PLA 2015 plakat
opla_logo_deep_red_ok

Zapraszamy na pokaz filmowych animacji dla dzieci połączonych z konkursem na najlepszy film.
Prosimy o rezerwacje miejsc i ustalenie godziny projekcji pod nr telefonu: 41 367 64 47 wew. 25

OFICJALNY SPOT O!PLA 2015
Zapraszamy na pokaz filmowych animacji dla dzieci połączonych z konkursem na najlepszy film.
Prosimy o rezerwacje miejsc i ustalenie godziny projekcji pod nr telefonu: 41 367 64 47 wew. 25

Terminy projekcji 13-17.04.2015
Zapisy na pokazy „Teraz dzieci mają głos „ – pokaz szkolny (5+) i przedszkolny,
Pokaz przedszkolny trwa 60 minut i zakończony jest konkursem na najlepszą animację.
Pokaz wczesnoszkolny trwa 91 minut i zakończony jest konkursem na najlepszą animację

KONKURS PRZEDSZKOLNY > 60′ (9 filmów)
KONKURS WCZESNOSZKOLNY > 91′ (10 filmów)

13 kwietnia 2015
godz. 17:00, wstęp wolny bez rezerwacji
pokaz filmowych animacji (wiek 16+)

KONKURS STUDYJNY > 98′ (10 filmów): https://polskaanimacja.wordpress.com/konkurs/studyjna/

KONKURS SZKOLNY > 91′ (18 filmów): https://polskaanimacja.wordpress.com/konkurs/szkolna/

KONKURS OFF > 88′ (14 filmów): https://polskaanimacja.wordpress.com/konkurs/off-warsztaty/

14 kwietnia 2015
godz. 17:00, wstęp wolny bez rezerwacji
pokaz filmowych animacji (wiek 16+)

KONKURS ANIMOWANY WIDEOKLIP: 89′ (24 wideoklipy): https://polskaanimacja.wordpress.com/konkurs/animowany-wideoklip/

KONKURS ANIMOWANE FRASZKI (30′ = 19 filmów): https://polskaanimacja.wordpress.com/konkurs/animowane-fraszki/

+ KONKURS FORMANIMY (39′ = 9 filmów): 69′: https://polskaanimacja.wordpress.com/konkurs/formanimy/

15 kwietnia 2015
godz. 18:00, wstęp wolny bez rezerwacji
pokaz filmowych animacji (wiek 16+)

KONKURS THE BEST OF O!PLA: 95′